دانلودبازی کامپیوتر
دانلود بازی های کامپیوتری
 
 
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : محمد

 نام یک بازی جدید و زیبا و سرگرم کننده برای کامپیوتر است. شما در این بازی حکم راننده یک ماشین با کلی مسافر در عقب ماشین را دارید و میبایست مسافران را سالم به مقصد برسانید و مراحل را یکی یکی طی کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

 

www.Clickkon.com

 



جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : محمد

 بازی بسیار زیبای Mortal Kombat Trilogy مخصوص کامپیوتر که ادغامی از نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی میباشد و تمام کارکترهای قدیم و جدید این بازی را داراست و پیشنهاد میکنیم حتماً این بازی جذاب را دانلود کنید.

 

wWw.ClickKon.cOm

 

www.Clickkon.com

 

   

Clickkon.Com's Toolbar



جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : محمد

 حتماً شما هم از طرفداران پر و پا قرص بازی زیبای  پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds هستید و این بازی را بر روی موبایل یا تبلت ، PSP و کامپیوتر خود داشته اید. اگر اینطور است که خبر خوشی برای شما داریم. امروز ورژن جدید این بازی بسیار زیبا را برای کامپیوتر در سایت کلیک کن آماده کرده ایم. در این ورژن ( Angry Birds v2.0 ) مرحله های جدیدی را پیش رو خواهید داشت که میبایست با کمک پرنده های دوست داشتنی مراحل را یکی پس از دیگری فتح کنید.

 

 



جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : محمد

 

دانلود نسخه ۲۰۱۱ بازی جدید و بسیار پر طرفدار مرغ های مهاجم – Chicken Invaders 4


  •  
 
 

 

بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره ۴ خود را برای کریسمس ۲۰۱۱ عرضه نموده است. در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود. هم اکنون نسخه ی قابل حمل این بازی پر طرفدار از تهران دانلود قابل دریافت است.

 


 

 دانلود با لینک مستقیم

 حجم فایل : ۲۳٫۶ مگابایت

 پسورد فایل : www.tehrandownload.ir

 

 

  



جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : محمد

 

دانلود بازی کم حجم کنترل گوی شیشه ای برای کامپیوتر – Chenzo Cove v1.03


  •  
 
 

 

Chenzo Cove یک بازی ۳ بعدی جذاب است که در آن بازیکن درون یک گوی شیشه ای چرخان محبوس است و در طول بازی باید این گوی شیشه ای را در مسیر حرکت دزدان دریایی هدایت کرده و سکه های طلا، سنگ های قیمتی و گنج دزدان دریایی را برای خود جمع آوری کند. البته در محیط بازی باید در هدایت گوی دقت کنید و مراقب پرتگاه های عمیق مسیرهای حرکت نیز باشید.

 

 

  

 دانلود با لینک مستقیم

 

 

سایز فایل : 24.5 مگابایت

 پسورد فایل : www.tehrandownload.ir

 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودخوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودبازی کامپیوتر و آدرس game12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 65843
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1